Visites guiades a la subhasta del peix a la llotja de Palamós

Del dv. 22.12.23 al dv. 29.12.23 | 16:30 h

Horaris: Divendres, a les 16:30, 17:00 i 17:30Aquests horaris poden veure's alterats. Consulteu a la plataforma de venda online la disponibilitat de cada visita. Durada: 30 minuts per visitaIdioma: catalàPunt de trobada: Recepció del Museu de la Pesca

Preu: 2 €. Gratuït per a menors de 4 anys.

Lloc: Espai del Peix

Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Visitem un dels principals atractius del port pesquer de Palamós: la subhasta del peix.

Mentre veiem passar les captures del dia a través del gran finestral sobre la subhasta, expliquem en directe el seu funcionament, les característiques de la flota pesquera, les espècies venudes, el paper dels compradors, el destí del peix... Una visita única i diferent de comprendre un ofici fonamental del sector primari i la importància dels productes pesquers pel port.

La visita a la subhasta pretén sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera, la gent que hi treballa i els productes del mar.

Audioguies

Totes les visites s'acompanyen d'una audioguia gratuïta descarregable als dispositius mòbils a través d'un codi QR, per seguir les explicacions sobre la subhasta.Idiomes disponibles: català, castellà, anglès, francès i llenguatge de signes en castellà.Si no disposeu de dades, demaneu a la recepció del Museu de la Pesca un codi de connexió gratuïta a la xarxa wifi de l'edifici.

Activitats relacionades
Actual
Taller de creació de postals de Nadal
Del ds. 16.12.23 al ds. 23.12.23 | 17:00 h