NADAL AL MUSEU

Activitat conjunta a tots els museus

Del dc. 06.12.23 al dg. 07.01.24

Activitat gratuïta en visitar la col.lecció permenant del museu

Durant les vacances de Nadal a part de l’àmplia oferta d’activitats familiars programades a cada museu, els infants que visitin l’exposició permanent dels museus de la xarxa podran fer-ho tot jugant.

Enguany, la campanya de Nadal al Museu s’ha fet a mode de projecte educatiu i de cocreació amb els alumnes de 1er de batxillerat artístic de l’INS Santiago Sobrequés de Girona. Per tant, les propostes que es presenten han estat ideades i dissenyades per ells!

En què consisteix?

1- Demana a recepció el llibret-joc del museu dissenyat expressament per la campanya. Proposarà la cerca de 4 peces o espais del museu on a través de l’observació, hauran de resoldre uns petits reptes.

2 -Un cop finalitzada l’activitat, a la recepció del museu, se’ls hi regalarà un petit obsequi!

Tens ganes de més?

Hi ha 25 museus més per visitar a les comarques de Girona i nous reptes per resoldre.

Una bona oportunitat per descobrir amb família els museus de les comarques de Girona.

Dimecres

Dijous