Carta per SSMM els Reis d'Orient

Museu del Joguet de Catalunya

Del dc. 06.12.23 al dv. 05.01.24

Del 6 de desembre de 2023 al 5 de gener de 2024.

Horari del Museu

Botiga del Museu

Gratuïta

Idioma: Català

El Museu del Joguet de Catalunya ha editat una carta especial per escriure als Reis de l’Orient.

Una carta excepcional que, per primera vegada, inclou l’adreça exacta del Palau Reial al Regne d’Orient on viuen els Reis tot l’any. Això ha estat possible perquè el Museu del Joguet té fil directe amb Ses Majestats. Ens visiten cada any per inspirar-se en els regals que porten a la mainada de tot el món.

Atesa aquesta especial amistat, el Museu del Joguet de Catalunya ha editat aquesta carta, que estarà a disposició de tota la mainada.

A partir del dia 6 de desembre la podeu recollir gratuïtament a la botiga del Museu en l’horari d’obertura del Museu. De dimarts a divendres de 10:30 a 18:00h. i dissabtes de 10:30 a 19:00h.

La carta, amb franqueig especial de Don Osito Marquina, està il·lustrada en exclusiva per la destacada artista Lluïsa Jover i està impresa en paper reciclat.

T’has portat bé? Vols enviar una carta als Reis d’Orient molt especial?

Vine a recollir la teva carta pels Reis d’Orient al Museu!

Dimecres

Dijous