Museu d'Arqueologia de Catalunya - Empúries

L'Escala

Davant del mar Mediterrani, en un paratge natural d’excepcional bellesa, descansen les ruïnes d’Empúries, el jaciment arqueològic grecoromà més important de Catalunya. Els seus carrers, temples i places, amb més de 2.000 anys d’història, conserven el llegat de les antigues civilitzacions ibera, grega i romana que hi van conviure. Empúries ofereix un aparador privilegiat i incomparable al nostre passat, així com una oportunitat única de conèixer, de primera mà, la cultura, la història i l’art dels nostres avantpassats.

La seu del Museu d’Arqueologia de Catalunya a Empúries (MAC-Empúries) vetlla per oferir al visitant una experiència emocionant i enriquidora, en contacte directe amb els vestigis arqueològics. La visita a la ciutat grega ?l’única conservada a la península Ibèrica? i la ciutat romana es completa amb la del museu, on es poden contemplar objectes representatius de la història del jaciment descoberts durant els més de cent anys d’excavacions a Empúries.

Com arribar