TALLERS DEL MUSEU DEL JOGUET A LA CASETA MÀGICA D'EN FUMERA I LA NADALINA

17.30 h

Caseta Màgica d'en Fumera i la Nadalina, a la Rambla de Figueres

Consulteu tota la programació

Aquest Nadal vine a jugar a la Rambla de Figueres amb nosaltres!. Gaudeix dels tallers del Museu a la Caseta Màgica d'en Fumera i la Nadalina a la Rambla de Figueres, organitzat per l'Ajuntament de Figueres.

Us proposem els tallers per a tots els públics de totes les edats:

Jugar amb la fusta. Construïm amb Kapla. Dijous 7 de desembre a les 17.30 h

Kapla és un joc amb el què es pot construir tot tipus de figures gràcies a unes peces rectangulars de fusta de pi. Kapla és sinònim d’imaginació, concentració i equilibri. Aquest taller familiar per a totes les edats fomenta l’observació, l’experimentació i el treball en equip. També farem ballar la baldufa com persones expertes!.

Tallers d'arquitectura. Divendres 22 i dissabte 23 de desembre a les 17.30 h

La delegació del Col·legi d’Arquitectes de l’Alt Empordà, acompanyem en Fumera i la Nadalina amb tallers per a mainada a partir de 5 anys, amb l’objectiu d’apropar l’arquitectura als més petits.

Dijous

Divendres