Música i més música!

divendres, 29 de desembre | 10:00 h

Informacions pràctiques:

• Horari: de 10h  a 13,15h
  • Preu: 5€ /sessió (podeu escollir el nombre de sessions que us convinguin)
  • Edat recomanada: entre 5 i 10 anys. Per aquests tallers no cal la presència d’adults, els infants es queden a càrrec de les educadores del jaciment.
  • Lloc de trobada i recollida: Vestíbul del centre de visitants del MAC-Empúries

Places limitades. Reserves al correu reservesempuries@gencat.cat

No us perdeu una nova edició dels tallers per infants que el MAC-Empúries ha preparat per aquest Nadal. Us proposem diferents activitats perquè els més menuts de la casa gaudeixin i es diverteixin aprenent. Cada dia s’emportaran a casa una manualitat,  jugaran, descobriran espais de la ciutat grega i romana d’Empúries i tindran un munt de sorpreses!

Gaudirem mentre aprenem sobre grecs i romans!

Música i més música. Fabricarem un instrument musical inspirat en les panderetes dels antics romans, i plegats  prepararem una nadala que cantarem davant els nostres pares!

Divendres

Des de