Animem una banda de cel.luloide amb motius nadalencs

Museu del Cinema

Del dc. 27.12.23 al dv. 05.01.24 | 11:30 h

Dies: Dimecres 27 de desembre i divendres 5 de gener de 2024.

Edat: 6 a 12 anys.

Horari: d'11,30 a 13,00.

Places: limitades. Cal inscripció prèvia

Preu: 3 €.

Girona cultura: 2 €. Amics i amigues del Museu del Cinema: gratuït

Taller de Microanimació amb 35 mil·límetres

Al llarg de la història del cinema s’han utilitzat una gran diversitat de formats fílmics. El més famós, aquell amb el que s’han projectat les pel·lícules als cinemes durant gairebé 100 anys, és el de trenta cinc mil·límetres. Aquests formats ens permet manipular films ja existents o crear-ne de nous treballant directament sobre la pel·lícula i projectar a l’acte els resultats utilitzant antics projectors restaurats.En aquest taller, els participants crearan una petita animació utilitzant una pel·lícula de 35 mil·límetres. Es dibuixaran i es manipularà directament sobre la cinta de cel·luloide i els resultats es podran veure amb els projectors de 35 mil·límetres en el mateix moment de realitzar el taller.

Dimecres
des